ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

 

ΗΜΕΡΗΣΙΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΤΖΕΡΜΙΑΔΩΝ

 

Διεύθυνση: Τζερμιάδων Οροπεδίου Λασιθίου
Κωδικός Σχολείου (ΥΠAIΘA) 3205010

 

 

Τηλ.:2844022217

 

e-mail: mail@gym-tzerm.las.sch.gr

Ιστοσελίδα: https://gym-tzerm.las.sch.gr/

Διευθύντρια: Αντωνία Κυπριωτάκη

 

ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ

Με τον όρο εσωτερικός κανονισμός λειτουργίας εννοούμε το σύνολο των όρων και των κανόνων που αποτελούν προϋποθέσεις, για να πραγματοποιείται ανενόχλητα, μεθοδικά και αποτελεσματικά το έργο του Σχολείου. Επιπλέον, ο Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας του Σχολείου αποτελεί σημαντικό παιδαγωγικό μέσο που βοηθά στην ομαλή σχολική ζωή, στη συνεργασία, στην αλληλεγγύη, στον δημοκρατικό διάλογο και στην αποδοχή της διαφορετικότητας.

Σκοπός του Εσωτερικού Κανονισμού Λειτουργίας του Σχολείου είναι η θεμελίωση ενός πλαισίου που υποστηρίζει το εκπαιδευτικό έργο και την απρόσκοπτη συμμετοχή όλων στην εκπαιδευτική διαδικασία, η διαμόρφωση κλίματος που στηρίζει την ολόπλευρη ανάπτυξη της προσωπικότητας των μαθητών/μαθητριών, η εξασφάλιση της σωματικής ασφάλειας και της συναισθηματικής πλήρωσης όλων των μελών της σχολικής κοινότητας, κ.ά.

Σύμφωνα με το νόμο 4692/2020, ο Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας συντάσσεται, ύστερα από εισήγηση της Διεύθυνσης του Σχολείου με τη συμμετοχή του Συλλόγου Διδασκόντων, του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων, του προεδρείου του 15μελούς του Σχολείου και του εκπροσώπου του Δήμου. Αφού συνταχθεί, εγκρίνεται από τον Σύμβουλο Παιδαγωγικής Ευθύνης του σχολείου μας και από το Διευθυντή εκπαίδευσης. Ο Κανονισμός αυτός επικαιροποιείται στην αρχή κάθε σχολικού έτους, ώστε να συμπεριλάβει όλες τις νεώτερες διατάξεις και να ανταποκριθεί στις νέες συνθήκες (Ν.4692/2020).

 

 ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ

  1. Προσέλευση – παραμονή στο Σχολείο και αποχώρηση από αυτό.

1α.Η έγκαιρη προσέλευση των μαθητών/μαθητριών στο σχολείο καθώς και η τακτική και ανελλιπής φοίτηση αποτελούν βασικά στοιχεία της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Γι’ αυτό και η προσέλευση των μαθητών/μαθητριών ολοκληρώνεται στις 08:10 και ακολουθεί η πρωινή προσευχή και οι ανακοινώσεις της ημέρας στην αυλή ή στην τάξη, όταν οι κλιματολογικές συνθήκες είναι κακές.

1β. Όσοι/Όσες μαθητές/μαθήτριες προσέρχονται με καθυστέρηση παίρνουν απουσία για την ώρα αυτή. Ωστόσο, μπορούν να γίνουν δεκτοί για το υπόλοιπο της ώρας,  κατά την κρίση του διδάσκοντος. Διαφορετικά, παραμένουν στο χώρο της βιβλιοθήκης ή στο γραφείο της Διεύθυνσης. Αν η καθυστέρηση είναι δικαιολογημένη (καθυστέρηση λεωφορείου, κακές καιρικές συνθήκες, κ.ά.) ο μαθητής μπορεί να μπει στην τάξη, αφού πάρει σημείωμα από τη Διεύθυνση.

1γ.Κατά τη διάρκεια του μαθήματος δεν επιτρέπεται η έξοδος των μαθητών από τη τάξη παρά μόνο σε περίπτωση απόλυτης ανάγκης και μετά από τη άδεια του διδάσκοντος.

1δ. Η πόρτα της αυλής θα κλειδώνει μετά την προσέλευση των μαθητών με ευθύνη της καθαρίστριας και θα ανοίγει σύμφωνα με το μικρότερο ωρολόγιο πρόγραμμα των τάξεων.

1ε.Οι μαθητές/μαθήτριες δεν επιτρέπεται να αποχωρήσουν από το Σχολείο πριν από τη λήξη των μαθημάτων, χωρίς άδεια από τη Διεύθυνση του σχολείου. Η παραβίαση του κανόνα αυτού επισύρει ποινή από τη Διεύθυνση του σχολείου. Αν παρουσιαστεί ανάγκη έκτακτης αποχώρησης, κατά τη διάρκεια του σχολικού ωραρίου (π.χ. ασθένεια), ενημερώνεται ο/η γονέας/κηδεμόνας για να παραλάβει το παιδί του/της.

1στ. Όταν οι καιρικές συνθήκες είναι καλές, όλοι οι μαθητές βγαίνουν στην αυλή του σχολείου με ευθύνη των εφημερευόντων καθηγητών.

 

  1. Συμπεριφορά μαθητών/τριών – Παιδαγωγικός έλεγχος

2α.Αποκλίσεις των μαθητών από τη δημοκρατική συμπεριφορά, τους κανόνες του σχολείου, τους όρους της ισότιμης συμμετοχής στη ζωή του Σχολείου, από τον οφειλόμενο σεβασμό στον/στην εκπαιδευτικό, στη σχολική περιουσία, στον συμμαθητή/τη συμμαθήτρια, θεωρούνται σχολικά παραπτώματα. Τα σχολικά παραπτώματα αντιμετωπίζονται από το σχολείο, σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία και με γνώμονα την αρχή ότι η κατασταλτική αντιμετώπιση αυτών των φαινομένων πρέπει να είναι η τελευταία επιλογή, χωρίς όμως να αποκλείεται ως παιδαγωγικό μέτρο.

2β. Κατά τη διάρκεια του μαθήματος οι μαθητές-τριες δεν επιτρέπεται να διαταράσσουν τη ροή του μαθήματος και να παρεμποδίζουν την εκπαιδευτική διαδικασία με κανένα τρόπο (δεν ενοχλούν με ψιθύρους, συζητήσεις, γέλια, κτλ, δεν απασχολούνται με την προετοιμασία άλλου μαθήματος, δεν τρώνε μέσα στην τάξη, δε μασάνε τσίχλες).

2γ. Οι μαθητές-τριες έχουν το δικαίωμα να εκφράζουν ελεύθερα τη γνώμη τους και τις απορίες ή τις αντιρρήσεις τους και να ζητούν διευκρινίσεις για το μάθημα, εφόσον το θεωρούν απαραίτητο· πάντα, όμως, με ευγένεια, αμοιβαίο σεβασμό και αποδοχή των απόψεων των άλλων.

2δ. Ο κάθε καθηγητής/-τρια έχει τη δυνατότητα, ως παιδαγωγός, να επικρίνει κακές συμπεριφορές, να επιπλήξει, ακόμα και να αποβάλει μαθητή/-τρια από την αίθουσα, όταν θεωρεί ότι παρακωλύεται η μαθησιακή διαδικασία.  Σε αυτήν την περίπτωση ο μαθητής/η μαθήτρια πηγαίνει και απασχολείται στο γραφείο της Διεύθυνσης. Η ωριαία απομάκρυνση από την τάξη καταχωρείται στο βιβλίο εύρυθμης λειτουργίας με τις απαραίτητες διευκρινήσεις.

2ε. Σε περίπτωση επαναλαμβανόμενων ωριαίων απομακρύνσεων και πάντως μετά από τρεις απομακρύνσεις από τον/την ίδιο/α διδάσκοντα/ουσα ή πέντε συνολικά, το Συμβούλιο του Τμήματος θα εξετάζει τους ενδεδειγμένους χειρισμούς.

2στ.Τα θέματα παραβατικής συμπεριφοράς των μαθητών/μαθητριών στο Σχολείο αποτελούν αντικείμενο συνεργασίας του/της εκπαιδευτικού της τάξης με τον/τη Σύμβουλο Σχολικής ζωής, τον Διευθυντή/τη Διευθύντρια της σχολικής μονάδας, τον Σύλλογο Διδασκόντων/Διδασκουσών και τον Συντονιστή/τη Συντονίστρια Εκπαιδευτικού Έργου, προκειμένου να υπάρξει η καλύτερη δυνατή παιδαγωγική αντιμετώπισή τους. Σε κάθε περίπτωση και πριν από οποιαδήποτε απόφαση, λαμβάνεται υπόψη η βασική αρχή του σεβασμού της προσωπικότητας και των δικαιωμάτων του παιδιού. Ως εκ τούτου, όταν ένας μαθητής/μια μαθήτρια υποπέσει σε παράπτωμα, αυτό καταγράφεται, αφού πρώτα δοθούν εξηγήσεις στη Δ/ντρια από το μαθητή/τη μαθήτρια και τον/την εκπαιδευτικό που τον/την αναφέρει, και ειδοποιούνται οι γονείς του/της. Όταν ο μαθητής/η μαθήτρια τιμωρείται με αποβολή από τα μαθήματα, παραμένει στο σχολείο όλες τις ώρες λειτουργίας του και απασχολείται σύμφωνα με τις οδηγίες της Δ/ντριας, ή άλλου εκπαιδευτικού.

2ζ. Οποιοδήποτε αίτημα των μαθητών προς τη Διεύθυνση του σχολείου ή προς το Σύλλογο Διδασκόντων γίνεται μόνο μέσω των μαθητικών τους συμβουλίων.

2η. Το σχολείο μας διαθέτει μουσικό κουδούνι. Η έναρξη της μουσικής σημαίνει και τέλος του μαθήματος. Οι μαθητές αποχωρούν από την αίθουσα μετά το πέρας της διδασκαλίας αλλά και οι καθηγητές οφείλουν να σέβονται το χρόνο του διαλείμματος που είναι απαραίτητος για την πνευματική ξεκούραση των μαθητών και την κοινωνικοποίησή τους.

2θ. Σύμφωνα με εγκύκλιο του Υπουργείου Υγείας (76017/29.7.2002), απαγορεύεται αυστηρά το κάπνισμα σε οποιοδήποτε χώρο του Σχολείου. Η παραβίαση του άρθρου αυτού τιμωρείται με αποβολή 1 (μιας) ημέρας από το Διευθυντή/τη Διευθύντρια που μπορεί να είναι περισσότερες εφόσον υπάρχει επανειλημμένη παραβίαση.

2ι. Σύμφωνα με την 103373/Δ1/22-06-2018 Εγκύκλιο του Υπουργείου Παιδείας,  Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, απαγορεύεται αυστηρά  η χρήση κινητών τηλεφώνων ή  οποιαδήποτε άλλη ηλεκτρονική συσκευή ή παιχνίδι που διαθέτει σύστημα επεξεργασίας εικόνας, ήχου ή σύνδεσης με το διαδίκτυο εντός του σχολικού χώρου. Η παραβίαση του άρθρου αυτού τιμωρείται αυτόματα με 1 (μία) ημέρα αποβολής από το σχολείο που θα γίνονται περισσότερες μετά από μη συμμόρφωση στο άρθρο αυτό. Για οποιαδήποτε ανάγκη επικοινωνίας χρησιμοποιείται το σταθερό τηλέφωνο του σχολείου.

2ια. Δε επιτρέπεται η χρήση οινοπνευματωδών ποτών, καφέδων ή ενεργειακών ποτών.

2ιβ. Οι μαθητές/τριες δεν πρέπει να φέρνουν στο σχολείο μεγάλα χρηματικά ποσά ή αντικείμενα μεγάλης αξίας. Για τυχόν απώλεια τέτοιων αντικειμένων το σχολείο δεν έχει ευθύνη αντικατάστασης ή αναζήτησης.

2ιγ. Η εμφάνιση των μαθητών/ τριών  πρέπει να είναι κόσμια και ευπρεπής.

 

Γενικά, στο πλαίσιο της εύρυθμης λειτουργίας του Σχολείου:

  1. θα πρέπει οι σχέσεις των μαθητών μεταξύ τους αλλά και η σχέση μαθητών και εκπαιδευτικών να διακρίνεται από αλληλοσεβασμό, αλληλοκατανόηση, αποδοχή της διαφορετικότητας και συνεργασία.
  2. στόχος της συνεργασίας αυτής θα είναι και η υγιής επίλυση, τυχόν, προβλημάτων και η βελτίωση της εκπαιδευτικής και μαθησιακής λειτουργίας.

 

  1. Πρόληψη φαινομένων Βίας και Σχολικού εκφοβισμού

3α. H ανάπτυξη θετικού σχολικού κλίματος αποτελεί σημαντικό παράγοντα της διαδικασίας πρόληψης ή/και αντιμετώπισης φαινομένων βίας, παρενόχλησης, εξαναγκασμού και σχολικού εκφοβισμού. Χαρακτηριστικά του θετικού και υγιούς σχολικού κλίματος είναι ο αμοιβαίος σεβασμός, η αποδοχή της διαφορετικότητας, η προώθηση της συνεργασίας με Φορείς, η συνεργασία του Σχολείου με την οικογένεια, κ.ά.

3β. Οποιαδήποτε μορφής βίας -σωματική, λεκτική ή ψυχολογική-  απαγορεύεται ΑΥΣΤΗΡΑ στους χώρους του σχολείου. Στόχος πάντα πρέπει να είναι η ανάπτυξη υγιούς σχολικού κλίματος, η επικράτηση αμοιβαίου σεβασμού, η αποδοχή της διαφορετικότητας και η ανάπτυξη σχέσεων συνεργασίας.

 

  1. Σχολικές Εκδηλώσεις – Δραστηριότητες

4α.Το Σχολείο οργανώνει μια σειρά εκδηλώσεων/δραστηριοτήτων, που στόχο έχουν τη σύνδεση σχολικής και κοινωνικής ζωής, τον εμπλουτισμό των υπαρχουσών γνώσεων των μαθητών/μαθητριών, την απόκτηση δεξιοτήτων ζωής και την ευαισθητοποίησή τους σε κοινωνικά θέματα.

4β. Οι ενδοσχολικές εκδηλώσεις, οι σχολικές δραστηριότητες και η συμμετοχή σε καινοτόμα σχολικά προ- γράμματα γίνονται με πρωτοβουλίες, ιδέες και ευθύνη και των ίδιων των μαθητών/τριών, διότι έτσι αυτοί/αυτές αισθάνονται υπεύθυνοι/υπεύθυνες, αναδεικνύουν τις ικανότητές τους, τις κλίσεις τους, τα ενδιαφέροντά τους και το ταλέντο τους.

4γ. Οι μαθητές οφείλουν να συμμετέχουν στις εκδηλώσεις του σχολείου (εορτές, παρελάσεις, κτλ.)  και να παρίστανται κόσμια, όπως ταιριάζει στη μαθητική τους ιδιότητα.

4δ. Οι πέντε ημερήσιοι περίπατοι που προβλέπονται από το νόμο, πραγματοποιούνται, εφόσον ο Σύλλογος διδασκόντων κρίνει ότι επιτρέπουν οι καιρικές συνθήκες. Θα καλύπτουν όλες τις ημέρες της εβδομάδας.

4ε. Οι μαθητές που συμμετέχουν σε περίπατο, διδακτική επίσκεψη ή εκδρομή του σχολείου τους, οφείλουν να υπακούν στις εντολές των συνοδών καθηγητών, που φέρουν από το νόμο αυξημένη ευθύνη,  και θα κρίνονται αυστηρότατα για τη συμπεριφορά τους.

4στ. Για τη συμμετοχή των μαθητών σε δραστηριότητες ή προγράμματα δύναται να ζητηθεί από το σχολείο έντυπο γονικής συναίνεσης το οποίο οι γονείς οφείλουν να υπογράψουν. Διαφορετικά, οι μαθητές δεν μπορούν να συμμετάσχουν σε αυτά.

4ζ. Για τη δημοσίευση των δράσεων του σχολείου στην ιστοσελίδα του σχολείου ή στον Τύπο απαιτείται  έντυπο γονικής συναίνεσης ανάρτησης φωτογραφιών ή βίντεο, χωρίς να προβάλει τα πνευματικά δικαιώματα των μαθητών/-τριών.

 

  1. Συνεργασία Σχολείου – Οικογένειας – Συλλόγου Γονέων/Κηδεμόνων

5α. Το Σχολείο βρίσκεται σε αγαστή συνεργασία με την οικογένεια των μαθητών/μαθητριών, με τον Σύλλογο Γονέων/Κηδεμόνων και Φορέων, των οποίων όμως ο ρόλος είναι διακριτός. Κάθε φορά που δημιουργείται θέμα το οποίο σχετίζεται με συγκεκριμένο μαθητή/μαθήτρια, ο πρώτος που ενημερώνεται σχετικά είναι ο γονέας/κηδεμόνας ο οποίος θα πρέπει να συνεργαστεί με το σχολείο.

5β. Οι γονείς/κηδεμόνες  των μαθητών-τριών δικαιούνται να έχουν πλήρη ενημέρωση από το Σχολείο για το παιδί τους. Ωστόσο, και αυτοί οφείλουν να ενημερώνουν το σχολείο για θέματα που το αφορούν και μπορεί να επηρεάζουν την επίδοση ή τη συμπεριφορά τους στο σχολείο.

5γ. Η φοίτηση στο σχολείο είναι υποχρεωτική και ως εκ τούτου οι γονείς/κηδεμόνες  των μαθητών-τριών οφείλουν να ενημερώνουν το σχολείο σε περίπτωση απουσίας του. Και το Σχολείο, όμως, μαζί με τους υπεύθυνους καθηγητές  τμημάτων  οφείλει  να ενημερώνει τους γονείς και κηδεμόνες για τις απουσίες των παιδιών τους μέσω ηλεκτρονικής ή έντυπης αλληλογραφίας.

5δ. Ειδικά στο γυμνάσιο η φοίτηση είναι υποχρεωτική και οι γονείς/κηδεμόνες υποχρεούνται να στέλνουν το παιδί τους στο σχολείο, διαφορετικά είναι υπόλογοι απέναντι στο νόμο (Π.Δ.161/00, ΦΕΚ 145, τ. Α΄/23-06-2000).

5ε. Κανονίζουμε τακτική  ενημερωτική συνάντηση με τους γονείς (περίπου τον Οκτώβριο κάθε σχολικού έτους) αλλά και έκτακτες συναντήσεις, αν κριθεί απαραίτητο.

5στ. Μετά την ολοκλήρωση του ωρολόγιου προγράμματος, καθορίζονται και κοινοποιούνται ώρες συνάντησης γονέων/κηδεμόνων με τους εκπαιδευτικούς εντός του εργασιακού ωραρίου.

 

  1. Ποιότητα του σχολικού χώρου

6α.Ένας από τους στόχους του Σχολείου είναι η καλλιέργεια της αίσθησης της ευθύνης στους μαθητές/στις μαθήτριες σε ό,τι αφορά την ποιότητα του σχολικού χώρου. Καθαροί και συντηρημένοι χώροι αιθουσών, εργαστηρίων, του αύλειου χώρου, της σχολικής περιουσίας, κ.λπ. διαμορφώνουν τον περιβάλλοντα χώρο μέσα στον οποίο είναι δυνατόν να καλλιεργηθεί η ψυχή του παιδιού.

6β.Φθορές, ζημιές και κακή χρήση της περιουσίας του Σχολείου αποδυναμώνουν τις εκπαιδευτικές δυνατότητές του και παιδαγωγικά εθίζουν τον μαθητή/τη μαθήτρια στην αντίληψη της απαξίωσης της δημόσιας περιουσίας. Μαθητής/Μαθήτρια που προκαλεί φθορά στην περιουσία του Σχολείου, ελέγχεται για τη συμπεριφορά αυτή και η δαπάνη αποκατάστασης βαρύνει τον κηδεμόνα του ή τον ίδιο.

6γ. Σε περίπτωση που δεν αποκαλύπτεται ή δε δηλώνεται ο υπεύθυνος μίας φθοράς το κόστος της θα επιβαρύνει το ταμείο  της τάξης συνολικά ή το ταμείο όλων των τάξεων, σε περίπτωση που η ζημιά αφορά κοινόχρηστο χώρο.

6δ. Απαγορεύεται η γραφή στους τοίχους, στα θρανία ή στα καρεκλάκια.

6ε. Ιδιαίτερα προσεκτικοί/ες πρέπει να είναι οι μαθητές-τριες στις αίθουσες εργαστηρίων και οφείλουν να σέβονται τον κανονισμό του κάθε εργαστηρίου.

 

7.Υγειονομικά μέτρα.

Λόγω της πανδημίας  covid19, οι μαθητές/μαθήτριες, οι καθηγητές οι γονείς και το προσωπικό υποχρεούνται να ακολουθούν πιστά τις οδηγίες του ΕΟΔΥ.

Θέματα που ανακύπτουν και δεν προβλέπονται από τον Κανονισμό, αντιμετωπίζονται κατά περίπτωση από την Διεύθυνση του σχολείου σε συνεργασία με τους καθηγητές και τον ΣΕΕ.

 

ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ

1. Οι εκπαιδευτικοί επιτελούν έργο υψηλής κοινωνικής ευθύνης, γι’ αυτό πρέπει να διαθέτουν αξιοπρέπεια και κύρος που ταιριάζει στο ρόλο τους. Απαιτείται, λοιπόν, σεβασμός στις μεταξύ τους σχέσεις.

2. Το σχολείο λειτουργεί συλλογικά και οι όποιες αποφάσεις στο Σύλλογο Διδασκόντων λαμβάνονται με γνώμονα την αρχή της πλειοψηφίας, που είναι ύψιστη δημοκρατική αρχή.

3. Οι διδάσκοντες καθηγητές της 1ης ώρας του ωρολογίου προγράμματος οφείλουν να παρευρίσκονται στην πρωινή σύναξη.

4. Προσέρχονται στο σχολείο σύμφωνα με το ωράριο που καθορίζεται στο ωρολόγιο πρόγραμμα.

5. Ασκούν με επιμέλεια το καθήκον της εφημερίας τους. Εφημερεύοντες καθηγητές είναι εκείνοι που βρίσκονται στο  σχολείο σύμφωνα με το πρόγραμμα  που έχει καθιερωθεί στους χώρους του σχολείου.

6. Αναγράφουν στο ποινολόγιο κάθε ωριαία αποβολή, στέλνοντας το μαθητή σε ελεγχόμενο χώρο, όπου του αναθέτει εργασία για το υπόλοιπο της ώρας.

7. Εκτελούν τις εργασίες που τους ανατίθενται σε εύλογο χρονικό διάστημα.

8. Αναφέρουν στη Διεύθυνση του σχολείου τους μαθητές που έχουν προβλήματα στο μάθημά του.

9. Οι υπεύθυνοι τμημάτων οφείλουν να ενημερώνουν κάθε εβδομάδα το myschool σχετικά με τις απουσίες των μαθητών-τριών και να τηρούν αυστηρά τη διαδικασία για το όριο των απουσιών (Η επαρκής φοίτηση έχει όριο τις  114 απουσίες -δικαιολογημένες και αδικαιολόγητες- σύμφωνα με την Υπουργική Απόφαση 10645/ΓΔ4/22-1-2018, Β΄120).  Ακολούθως να ενημερώνουν εγκαίρως γονείς και κηδεμόνες για την πορεία φοίτησης του παιδιού τους.

10. Ο Σύλλογος των Καθηγητών, εκτός των περιπτώσεων που καθορίζει ο νόμος, συγκαλείται εφόσον έστω και ένας Καθηγητής έχει να παρουσιάσει ένα οποιοδήποτε σοβαρό θέμα.

11. Προσέχουν να εφαρμόζουν πιστά τις  διαδικασίες  των περιπτώσεων παιδιών με ειδικές ικανότητες.

12. Προσπαθούν να έχουν καλές σχέσεις μέσα και έξω από τις τάξεις με τους μαθητές.

13. Ενθαρρύνουν και στηρίζουν κάθε μαθητή να γίνεται καλύτερος ανάλογα με τις δυνατότητες και τις ανάγκες του.

15. Αποδέχονται κάθε μαθητή ανεξάρτητα από την επίδοση ή την απόδοσή του, τον σέβονται, τον ακούνε και σε καμία περίπτωση δεν τον προσβάλλουν.

16. Φροντίζουν για τη δημιουργία θετικού κλίματος στην τάξη, απαραίτητου για την επιτυχία της διδασκαλίας, και ενθαρρύνουν τη συμμετοχή όλων των μαθητών στο διάλογο με δημοκρατικές διαδικασίες, συντονίζοντας τη συζήτηση.

  

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΑΠΟ ΠΙΘΑΝΟΥΣ ΚΙΝΔΥΝΟΥΣ

Αντιμετώπιση έκτακτων αναγκών

Ο/Η Διευθυντής/ρια του Σχολείου, στην αρχή του σχολικού έτους σε συνεργασία με τον Σύλλογο Διδασκόντων/ουσών του Σχολείου, προβαίνει σε όλες τις απαιτούμενες ενέργειες που προβλέπονται για την αντιμετώπιση των έκτακτων αναγκών εντός του σχολικού χώρου.

Όσον αφορά την προστασία από σεισμούς και φυσικά φαινόμενα, επικαιροποιείται τακτικά το Σχέδιο  Μνημονίου Ενεργειών για τη Διαχείριση του Σεισμικού Κινδύνου του Σχολείου, με την υλοποίηση ασκήσεων ετοιμότητας κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους.

 

ΓΙΑ ΤΟ ΚΥΛΙΚΕΊΟ

1.Το κυλικείο ανοίγει  κάθε πρωί  στις 845  και κλείνει μετά το τέλος του προγράμματος της τελευταίας τάξης.

2.Τα διαθέσιμα είδη για κατανάλωση  του κυλικείου πρέπει να είναι τα προβλεπόμενα από το νόμο.

3.Να ακολουθούνται οι  υγειονομικές  διατάξεις.

4. Σε περίπτωση που ο υπεύθυνος κυλικείου απουσιάζει είναι υποχρεωμένος να έχει βρει αντικαταστάτη,  για να λειτουργήσει το κυλικείο σύμφωνα με το ωράριο της ημέρας.

5. Σε περίπτωση που το κυλικείο δε λειτουργεί, η Διεύθυνση του σχολείου οφείλει να ενημερώνει τους μαθητές να κρατούν τρόφιμα από το σπίτι. Πάντως, σε καμία περίπτωση οι  μαθητές δεν μπορούν να βγαίνουν από το χώρο στου σχολείου,  για να αγοράζουν τρόφιμα.

 

ΓΙΑ ΤΗΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ
1. Η βιβλιοθήκη του σχολείου  είναι ανοικτή όσο είναι ανοικτό το σχολείο.

2. Ορίζεται υπεύθυνος βιβλιοθήκης.

3. Πρόσβαση έχει οποιοδήποτε άτομο της ευρύτερης περιοχή του Οροπεδίου Λασιθίου.

 

Οι παραπάνω κανόνες συζητήθηκαν από όλη τη σχολική κοινότητα και αποφασίστηκε να ισχύουν κατά το σχολικό έτος 2023-2024.

Θέματα που παρουσιάζονται και δεν προβλέπονται στον παρόντα κανονισμό αντιμετωπίζονται κατά περίπτωση από τη Δ/νση και τον Σύλλογο των εκπαιδευτικών, σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *